Οι Υπηρεσίες μας
Άρθρα-Νέα
Πρόγραμμα Διαχείρισης Μελέτης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

 Πού: Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο Ίσιδα, Ηρώων Πολυτεχνείου 87, ΠειραιάςΠότε:&nbs...

Εύκολα και υγιεινά σνακ για την τσάντα του σχολείου

 Εάν θέλετε το παιδί σας να καταναλώνει υγιεινά σνακ στο σχολείο ετοιμάστε κ...

Γιατί είναι αναγκαίο να γνωρίζει ο δάσκαλος για τις μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού σας;

 Εάν το παιδί σας έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία, όπως δυσλεξία ή ΔΕΠ-Υ, φρο...

Αναζήτηση
Χρησιμοποιείστε την παρακάτω φόρμα για να βρείτε τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν:

Οι 18 σκέψεις που κάνεις ένας θεραπευτής, όταν τα παιδιά σταματούν τις θεραπείες τους για διακοπές

Προστέθηκε την: 14/7/2017



Παρότι οι καλοκαιρινοί ρυθμοί και οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, οι θεραπευτές μας δεν έχουν ακόμη παραδώσει σώμα και πνεύμα στις καλοκαιρινές παραλίες! Είναι σε συνεχή εγρήγορση για να κάνουν τον «απολογισμό» της χρονιάς που πέρασε και σε αναζήτηση για τις μελλοντικές θεραπείες.

Γίνεσαι καλός θεραπευτής αν δεν έχεις… άγχος; Με βεβαιότητα θα σας πούμε πως όχι. Το εποικοδομητικό άγχος είναι αυτό που ξεχωρίζει τον θεραπευτή που κάνει με ευθύνη τη δουλειά του, που αναζητά συνεχώς νέες μεθόδους προσέγγισης των παιδιών και θέλει να βρίσκεται ενεργά δίπλα στους γονείς. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν οι γονείς είναι ότι οι θεραπευτές συνεχίζουν να σκέφτονται τα παιδιά τους ακόμη και όταν κλείσει η πόρτα του γραφείου τους.

Διαβάστε σχετικά: Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Γιατί πρέπει να κάνουν διακοπές και από τις θεραπείες τους. Τι λέει η ψυχολόγος



Αυτές είναι οι 18 σκέψεις, και λίγες λέμε, ενός θεραπευτή όταν τα παιδιά σταματούν τις θεραπείες τους για διακοπές, με πολλή ειλικρίνεια και πολύ πάθος.

1. Ανέδειξα όλα τα δυνατά σημεία του παιδιού που είχα σε θεραπεία;

2. Κατάλαβε άραγε πόσο το καμάρωσα στις προσπάθειές του;

3. Δούλεψα τους στόχους που ήθελα; Μήπως μπορούσα να δουλέψω παραπάνω ή μήπως έβαλα πολλούς στόχους;

4. Θα κάνει σίγουρα αναπτυξιακό βήμα το καλοκαίρι, θα το δω το Σεπτέμβρη!

5. Να αφήσω χώρο στη βαλίτσα για κοχύλια, βότσαλα και ξύλα, θα μου χρειαστούν στην εργοθεραπεία ή στην ειδική αγωγή.

6. Να ανανεώσω το υλικό για τη νέα χρονιά. Τι θα τους κινήσει το ενδιαφέρον;

7. Να αγοράσω νέα παιχνίδια ώστε όταν έρθουν να βρουν κάτι καινούργιο.

8. Τι επιμόρφωση θα χρειαστεί να κάνω από Σεπτέμβρη ώστε να εξελίξω τις γνώσεις μου και να εκπαιδευτώ σε νέες μεθόδους;

9. Είδα ένα καινούργιο παραμύθι, μην ξεχάσω να το πάρω!

10. Τι θα γίνει με την Α’ δημοτικού, πως θα μιλήσουμε για να τη χαρούν όσο περισσότερο μπορούν;

11. Θα μάθει άραγε να κάνει ποδήλατο αυτό το καλοκαίρι; Θα βελτιώσει πολύ την κινητικότητά του.

12. Επικοινώνησα αποτελεσματικά με τους γονείς, τους έκανα σύμμαχούς μου στο εξελικτικό παιχνίδι του παιδιού τους;

13. Εξήγησα με κατανοητό τρόπο στις απορίες των γονιών;

14. Έδωσα σαφείς οδηγίες προκειμένου να συμμετέχουν και οι γονείς στη διαδικασία αντιμετώπισης των προβλημάτων του παιδιού;

15. Να μην ξεχάσω να πάρω μέρος σε κάποια ομάδα που διδάσκει δημιουργικές τεχνικές για χειροτεχνίες, θα μου χρειαστούν από τη νέα χρονιά.

16. Ποιοι νέοι στόχοι θα βελτιώσουν τις θεραπείες και τις συνεδρίες και θα τις κάνουν πιο ελκυστικές στα παιδιά;

17. Να δω αυτήν τη νέα ταινία με την οποία έχουν ξετρελαθεί τα παιδιά, το Σεπτέμβρη θα τη συζητήσουμε μαζί και θα κάνουμε κάποια δραστηριότητα βασισμένη σε αυτή.

18. Να προλάβω να κάνω τις βουτιές μου και να τους διηγηθώ το πόσο χάρηκα αυτό το καλοκαίρι! ;)

Ειρήνη Γιαννόπαπα, Ψυχολόγος (M.Sc. στην Ειδική Αγωγή-Λογοθεραπεία & Συμβουλευτική Γονέων, Πανεπιστήμιο Αθηνών) και Επιστημονική Υπεύθυνη του Ψυχοθεραπευτικού Κέντρου Ίσιδα στον Πειραιά.



Ίσιδα, Κέντρο Ειδικών Θεραπειών | Ηρώων Πολυτεχνείου 87, Πειραιάς | Τηλέφωνο: 210 4535 078, Κινητό: 6978 069132