Οι Υπηρεσίες μας
Άρθρα-Νέα
10 τρόποι για να σταματήσετε να φωνάζετε στα παιδιά

 Οι καθημερινές σας υποχρεώσεις μπορεί να μη σας δίνουν το περιθώριο χρόνου ...

Πως το παιχνίδι βοηθά στην εξέλιξη των παιδιών ! Τι λέει η ψυχολόγος Ειρήνη Γιαννόπαπα

 Το παιχνίδι αποτελεί μια βασική δραστηριότητα στη ζωή του παιδιού κ...

Πώς οι εκρήξεις θυμού του παιδιού κάνουν καλό

Η ελεύθερη έκφραση του θυμού, εφόσον δεν ξεπερνάει κάποια όρια και το παιδί δεν ...

Αναζήτηση
Χρησιμοποιείστε την παρακάτω φόρμα για να βρείτε τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν:

Ομάδες ενίσχυσης προσχολικών δεξιοτήτων: Πώς μπορούμε να προετοιμάσουμε ένα πρωτάκι;

Προστέθηκε την: 20/3/2017





Πριν από τριάντα χρόνια το μοναδικό κριτήριο της σχολικής ετοιμότητας ήταν η ηλικία του παιδιού. Σήμερα η ηλικία αποτελεί κριτήριο αλλά δεν αρκεί. Χρειάζεται να είναι αναπτυγμένες κάποιες δεξιότητες των παιδιού προκειμένου να φοιτήσει στο δημοτικό χωρίς δυσκολία. Εσείς είστε σίγουροι ότι το παιδί σας είναι έτοιμο να γίνει... πρωτάκι;

Τι πρέπει να έχει κατακτήσει ένα πρωτάκι;

Να έχει γλωσσική επάρκεια: Ο προφορικός του λόγος πρέπει να είναι ευκρινής, να υπάρχει σωστή άρθρωση, ανεπτυγμένο λεξιλόγιο, να γνωρίζει τη σημασία των λέξεων και να χρησιμοποιεί σωστά τη γραμματική και το συντακτικό (να μη λέει π.χ. το παιδί «αύριο πήγαινα στο σχολείο»).

Να έχει κατακτήσει σε ένα βαθμό τη φωνολογικη ενημερότητα: Να μπορεί δηλαδή το παιδί να χειρίζεται σωστά τις μικρές φωνολογικές μονάδες που αποτελούν τις λέξεις.

Να έχει συναισθηματική ωριμότητα: Είναι απαραίτητη δεξιότητα για να προσαρμοστεί στο σχολικό περιβάλλον.

Να είναι καλό στην οπτική διάκριση: Πριν πάει την Α Δημοτικού, το παιδί θα πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνει διαφορές ανάμεσα σε σχήματα και κατ’ επέκταση ανάμεσα στις μορφές των γραμμάτων και των αριθμών.

Να μπορεί να συγκεντρωθεί: Πριν πάει στην Α Δημοτικού απαιτείται ένα καλό χρονικό όριο συγκέντρωσης στο τραπεζάκι κάνονας μία δραστηριότητα.

Να έχει αναπτύξει την λεπτή κινητικότητα: Να είναι καλά ανεπτυγμένες οι δεξιότητες που έχουν να κάνουν με τη λεπτή κινητικότητα.

Να γνωρίζει τις βασικές προμαθηματικές έννοιες.

Να έχει ενισχυθεί η οπτική και ακουστική μνήμη: Η μνήμη εργασίας, τα στοιχεία δηλαδή που συγκρατούμε στη μνήμη μας για ένα σύντομο χρονικό διάστημα αφού τα έχουμε δει ή ακούσει παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε όλο το φάσμα της μαθησιακής διαδικασίας.


Τι είναι οι ομάδες ενίσχυσης προσχολικών δεξιοτήτων;

Κάποια παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο χρειάζονται ενίσχυση κάποιων δεξιοτήτων όπως η μνήμη, η λεπτή κινητικότητα, η προσοχή, η φωνολογική ενημερότητα κ.ά. Μέσω συγκεκριμένου προγράμματος που αναλαμβάνει ειδικός παιδαγωγός και βγάινει σύμφωνα με τις ανάγκες των παιδιών, ενισχύονται οι δεξιότητες που πρέπει το παιδί να έχει κατακτήσει για να φοιτήσει στην Α’ Δημοτικού χωρίς πρόβλημα. Πριν την ένταξη του παιδιοού στο πρόγραμμα γίνεται λεπτομερής αξιόλογη και καταγραφή των δυσκολιών του παιδιού.

Ποια παιδιά το κάνουν: Συνιστάται στα παιδιά που φοιτούν τώρα σε νηπιαγωγεία και παρουσιάζουν κάποιες δυσκολίες στη μνήμη, τη μάθηση, τη λεπτή κινητικότητα, τη συγκέντρωση, τη γνωστική ικανότητα, τη γλωσσική επάρκεια, την φωνολογική επίγνωση.

Πόσο διαρκούν οι ομάδες ενίσχυσης προσχολικών δεξιοτήτων: Μία ώρα.

Που γίνονται: Στο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ΙΣΙΔΑ. Το πρόγραμμα των ομάδων ενίσχυσης προσχολικών δεξιοτήτων οργανώνει και διεξάγει η ψυχολόγος Ειρήνη Ν. Γιαννόπαπα, M.Sc. στην Ειδική Αγωγή, Λογοθεραπεία και Συμβουλευτική Γονέων, Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Κλείστε έγκαιρα θέση: Επειδή οι ομάδες αποτελούνται από 5 παιδιά κάθε φορά για την καλύτερη διεξαγωγή του προγράμματος οι θέσεις είναι περιορισμένες.






Ίσιδα, Κέντρο Ειδικών Θεραπειών | Ηρώων Πολυτεχνείου 87, Πειραιάς | Τηλέφωνο: 210 4535 078, Κινητό: 6978 069132