Οι Υπηρεσίες μας
Άρθρα-Νέα
10 τρόποι για να σταματήσετε να φωνάζετε στα παιδιά

 Οι καθημερινές σας υποχρεώσεις μπορεί να μη σας δίνουν το περιθώριο χρόνου ...

Πως το παιχνίδι βοηθά στην εξέλιξη των παιδιών ! Τι λέει η ψυχολόγος Ειρήνη Γιαννόπαπα

 Το παιχνίδι αποτελεί μια βασική δραστηριότητα στη ζωή του παιδιού κ...

Πώς οι εκρήξεις θυμού του παιδιού κάνουν καλό

Η ελεύθερη έκφραση του θυμού, εφόσον δεν ξεπερνάει κάποια όρια και το παιδί δεν ...

Αναζήτηση
Χρησιμοποιείστε την παρακάτω φόρμα για να βρείτε τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν:

ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

Προστέθηκε την: 19/2/2015

Έρευνες δείχνουν ότι παιδιά προσχολικής ηλικίας που είχαν διδαχθεί την έννοια της φωνολογικής ενημερότητας μέσα από εξειδικευμένα προγράμματα μαθησιακής ετοιμότητας , ξεχώριζαν όσον΄αφορά τις επιδόσεις τους έναντι των συνομηλίκων τους.
Παράλληλα στα προγράμματα μαθησιακής ετοιμότητας εξασκείτε το λεξιλόγιο καθώς και ο αφηγηματικός λόγος των παιδιών για να μπορούν να ανταποκριθούν στο «σκέφτομαι και γράφω» όπως και η ακουστική και οπτική μνήμη των παιδιών για να ανταποκριθούν στην ανάγνωση, γραφή καθώς και στην εκτέλεση εντολών μέσα στη τάξη.

Μαθησιακή Ετοιμότητα : Απαραίτητες Ικανότητες για την Ένταξη στην Α΄Δημοτικού .

ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ – ΟΜΙΛΙΑ
  • · Αρθρώνει – προφέρει – τονίζει σωστά .
  • · Περιγράφει πρόσωπα ,καταστάσεις και πράγματα .
  • · Εκφράζει σκέψεις , εντυπώσεις , επιθυμίες .
  • · Αφηγείται με χρονική ακολουθία γεγονότα βιωματικά με σύνθετες προτάσεις .
  • · Διατυπώνει ερώτηση ,κατάφαση ,άρνηση .
  • · Έχει εκφραστικό λεξιλόγιο και σωστή γραμματική.
  • · Χρησιμοποιεί σωστά ρήματα και χρόνους.
  • · Διακρίνει φθόγγους .
  • · Κατανοεί και εκτελεί διπλές εντολές ( π.χ. Πάρε τους μαρκαδόρους και μοίρασέ τους στους φίλους σου ) .

ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ
  • · Αναγνωρίζει το όνομα και επίθετό του .
  • · Γράφει το όνομα του με κεφαλαία .
  • · Αναγνωρίζει τη διαφορά ανάμεσα στην εικόνα ενός αντικειμένου και στη γραπτή απόδοσή του .
  • · Γνωρίζει τις συμβάσεις όπως ότι διαβάζουμε από αριστερά προς δεξιά, από πάνω προς τα κάτω .
  • · Ακούει και κατανοεί κείμενα .
  • · Απομνημονεύει μικρά κείμενα, ποιήματα .
  • · Διακρίνει τις λέξεις από τα γράμματα .
  • · Αντιγράφει πιστά λέξεις , φράσεις , ή μικρά κείμενα.
  • · Κρατά μολύβι π.χ. με αποτελεσματικό τρόπο και σωστή σωματική στάση .

ΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΣΗ
  • · Φτιάχνει απλές κατασκευές ,συνδυάζει υλικά παιχνιδιού ,διαχωρίζει και ομαδοποιεί .
  • · Κόβει χαρτί με ψαλίδι σε σχήμα τετραγώνου, τριγώνου ή κύκλου .
  • · Φτιάχνει πάζλ.
  • · Ζωγραφίζει άνθρωπο και άλλα αντικείμενα από μνήμης .
  • · Έχει εδραιωθεί η προτίμηση για το δεξί ή αριστερό χέρι .
  • · Χοροπηδά από το ένα πόδι στο άλλο μη χάνοντας την ισορροπία του .

ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
  • · Κατανοεί τη ρουτίνα του σπιτιού ή του σχολείου και γνωρίζει τι θα ακολουθήσει .
  • · Κατανοεί κανόνες και συνέπειες .
  • · Συμμετέχει σε ομαδικά παιχνίδια .
  • · Διατηρεί την προσοχή και συγκέντρωσή του σε μια δραστηριότητα για 20 λεπτά .
  • · Ολοκληρώνει μια δραστηριότητα χωρίς να τα παρατάει όταν και αν δυσκολέψει .
  • · Κοινωνικότητα ( χαιρετάει ,φέρεται ευγενικά ) .
  • · Αρχίζει να είναι υπεύθυνο για μια δουλειά π.χ. στρώσιμο κρεβατιού.
  • · Αναγνωρίζει τον κίνδυνο . ( ελέγχει πριν περάσει δρόμο . )

Θεοφάνης Ντινόπουλος
Λογοθεραπευτής



Ίσιδα, Κέντρο Ειδικών Θεραπειών | Ηρώων Πολυτεχνείου 87, Πειραιάς | Τηλέφωνο: 210 4535 078, Κινητό: 6978 069132